website statistics
Szybki kontakt SMS| FAQ | Cennik | RSS |
  • Wysyłka produktów pon-pt
  • 0 16:00
menu search
Kod producenta: 634
 Męska elegancka laska do chodzenia

Ozdobna męska laska z uchwytem SECESJA Alpaka (AL 634)

Średnia ocena: 5 / 5 ( ilosć opinii : 4 )
Walking sticks Oryginal

 

    Uwaga: Przed dodaniem do koszyka zapytaj przez formularz o dostępność i aktualną cenę.

 

 

 

Produkt archiwalny

Wyraź swoją opinię na portalu społecznościowym

  • Wejdź i ustaw powiadomienia o dostępności
  • Kliknij na zdjęcie aby powiększyć

    • Laska drewniana z ozdobnym uchwytem

    Opis produktu


    Poniższy model eleganckiej laski zostal zastapiony nowym uniwersalnym wzorem "UNISEX" dla Kobiet i Mężczyzn.

    Mam dla Ciebie ładną laskę z uchwytem typu Fritz ozdobionym motywem roślinnym worowanym na złoty okres Secesji.

    Stylowa Elegancka laska z uchwytem wykonanym z alpaki (tak zwane sztuczne srebro) << Czytaj dodatkowe informacje

    Trzon laski jest drewniany w kolorze orzecha zakończony antypoślizgową gumową stopką

    Polecam laskę z uniwersalnym uchwytem dla osoby prawo i lewo ręcznej


    Elegancka męska laska secesja



    Rękojeść w stylu Fritz zapewnia więcej miejsca na dłoń i palce.
    Laski z takim uchwytem są przeznaczone dla osób Cierpiących na zapalenie stawów rąk pokochają komfort tego unikalnego stylowego uchwytu.  


    Proszę pamiętać, że wszystkie naturalne laski z drewna są wyjątkowe i mają swoje naturalne właściwości.

    Ponieważ nie ma dwóch dokładnie takie samych kawałków drewna, mogą wystąpić nniewielkie różnice w kolorze, niż przedstawione na zdjęciu. To jest właśnie to, co sprawia, że są tak wyjątkowe.

    Polecam stronę informacyjną Stylowe Laski

    Cechy produktu

    Symbol Art.
    AL 634
    Producent
    Walking sticks Canes
    Kolor drzewca
    Czarny
    Długość laski
    920mm
    Materiał uchwytu
    Alpaka
    Rodzaj uchwytu
    Ozdobny
    Przeznaczenie
    Do chodzenia

    Komentarze i oceny klientów

    • Ocena: Ocena 5

      Kupilem, laska zgodna z oferta, fajnie wyglada szczegolnie uchwyt z alpaki, jest na prezenta a wiec kto inny bedzie z niej korzystal.
      Z obslugi jestem zadowolony jesli mozna tak powiedziec - szybko i solidnie - 24 h od dokonania wplaty.
      Polecam tego sprzedawce.
      Przepraszam za brak polskiej czcionki !!!

      Dodano:

      Adnotacja sprzedawcy:
      Dziękuję za pochlebne słowa i mam nadzieję że obdarowana osoba będzie zadowolona.
      Ps. Jaka wpłata taka wysyłka ;-)
      Pozdrawiam serdecznie.

    • Ocena: Ocena 5

      Kupiłam laskę na prezent dla męża. Wcześniej, po długich poszukiwaniach i oglądaniu przeróżnych lasek w internecie, mąż sam osobiście wybrał dla siebie Alpakę.
      Jest z niej bardzo zadowolony. Laska ma cudownie rzeźbioną rączkę i wygląda bardzo elegancko i oczywiście sprawdza się jeżeli chodzi o pomoc w chodzeniu
      Polecam więc ten zakup, ponieważ jest bardzo udany.
      Przesyłka po uregulowaniu należności była natychmiastowa ( ja nawaliłam w pewnej kwestii ale mam nadzieję, że wytłumaczyłam się z popełnionego faux pas).
      Bardzo polecam firmę i oczywiście zakup.

      Dodano:

      Adnotacja sprzedawcy:
      Dziękuję za pozytywny komentarz który jest świadectwem dobrej współpracy na linii Klienta i Sprzedawcy.
      Bardzo ważną cechą jest to czy bezpośrednio sami kupujemy czy też jest to pośrednictwo dla trzeciej osoby.
      Uważam że szybki bezpośredni kontakt ma wpływ na całokształt realizacji zamówienia.
      Dlatego bardzo ważny jest stały dostęp do poczty elektronicznej za pośrednictwem której jest realizowane zamówienie.
      Pozdrawiam i polecam się na przyszłość.
      Andrzej Ruschke

    • Ocena: Ocena 5

      Kupiłam łaskę dla męża , jest z niej bardzo zadowolony .
      Wybrałam inny rodzaj laski lecz po bardzo miłej i fachowej rozmowie z Panem zdecydowałam się na tą .
      Uważam , że dokonany zakup jest bardzo trafiony , obsługa bardzo dobra jak również czas dostawy .
      W przyszłości na pewno dokonam zakupu w Państwa firmie. Bardzo polecam !

      Dodano:

      Adnotacja sprzedawcy:
      Cieszę się że po wspólnych ustaleniach "Laska do chodzenia" przypadła do gustu i spełnia swoją ortopedyczną rolę.
      Życzę dużo zdrowia i bezproblemowego użytkowania.

    • Ocena: Ocena 5

      Laska zgodna z ofertą. dobrze leży w dłoni tak lewej jak i prawej, uchwyt laski rewelacyjny polecam laski z uchwytem z Alpaki Z obsługi jestem bardzo zadowolony rozmawiano ze mną grzecznie odpowiadając na wszystkie pytania i rozwiewając moje wątpliwości. Dostawa rewelacyjna w 24 godziny od dokonania wpłaty. Polecam tego sprzedawcę.

      Dodano:

      Adnotacja sprzedawcy:
      Ekspresowa wysyłka jest wprost proporcjonalna do szybkiej wpłaty za którą jeszcze raz dziękuję Pozdrawiam serdecznie

    Produkty pokrewne

    Drewniana ozdoba laska Alpacca

    350 zł z VAT
    284,55 zł netto

    ZOBACZ

    damska ozdobna laska do chodzenia

    210 zł z VAT
    170,73 zł netto

    ZOBACZ

    Klamki do drzwi zewnętrznych

    350 zł z VAT
    284,55 zł netto

    ZOBACZ

    Srebrny uchwyt eleganckiej laski do chodzenia

    1 490 zł z VAT
    1 211,38 zł netto

    ZOBACZ


    Dodaj swoją ocenę i komentarz

     

        Kupiłeś ten produkt, to podziel się tutaj swoją opinią odnośnie jakości i obsługi.

     

    Inne produkty z tej kategorii

    św. KRYSTYNA Ikona pisana i postarzona Rękodzieło

    320 zł z VAT
    260,16 zł netto

    ZOBACZ

    Polska Ikona pisana na płótnie pokrytym podkładem

    Ikona kanoniczna Całun Pantokrator

    390 zł z VAT
    317,07 zł netto

    ZOBACZ

    Och Karol Laska z grawerem dla Karola (NI 594)

    253 zł z VAT
    205,69 zł netto

    ZOBACZ

    Laska z wygrawerowanym podpisem jest wspaniałym spersonalizowanym urodzinowym

    Mosiężny wieszak

    70 zł z VAT
    56,91 zł netto

    ZOBACZ

    Dekoracyjny wyrób mosiężny Ostatnia sztuka

    Prezent dla elektryka metalowa figurka

    160 zł z VAT
    130,08 zł netto

    ZOBACZ

    Polskie rękodzieło Metaloplastyka
    Figurka elektryka na prezent

    Nagroda - Wyróżnienie dla Spadochroniarza za 100 skoków (SP 063)

    200 zł z VAT
    162,60 zł netto

    ZOBACZ

    Upominek śmieszna figurka spadochroniarza jak puchar za 100 skoków

    stary Traktor C-45 URSUS Prezent - podarunek od CLAAS Polska

    390 zł z VAT
    317,07 zł netto

    ZOBACZ

    Polecam Eksportowe rękodzieło - model wykonany na indywidualne zamówienie

    Nowa Polska odznaka DETEKTYW

    150 zł z VAT
    121,95 zł netto

    ZOBACZ

    Nowa polska odznaka Detektyw jak amerykański sheriff

    Męska Laska z mosiężnym uchwytem Orzeł ala stare złoto

    230 zł z VAT
    186,99 zł netto

    ZOBACZ

    laska męska z mosiężnym uchwytem

    Upominek dla Ogrodnika z dedykacją (JB 052)

    190 zł z VAT
    154,47 zł netto

    ZOBACZ

    Śmieszna figurka z grawerem dla ogrodnika

    Prezent dla KOLARZA Figurka z wygrawerowaną dedykacją

    175 zł z VAT
    142,28 zł netto

    ZOBACZ

    Figurka kolarza ręcznie zrobiona z wygrawerowaną dedykacją na prezenty ...

     

        Zapoznaj się z odpowiedziami na najczęściej zadawane pytania.

     

    FIRMA HANDLOWO-USŁUGOWA ANDRZEJ RUSCHKE, Adres: Os. Lecha 43, 61-294 Poznań, NIP: 777-108-30-68, TEL: 600 240 800

    Dodatkowe informacje

    Czytaj dalej o powiadomieniach SMS
    Kontakt
    O nas
    Cennik
    Oferta handlowa
    Zanim dokonasz zakupu
    Najczęściej zadawane pytania
    Regulamin
    Plik PDF Zgłoszenie reklamacji
    Plik PDF Oświadczenie odstąpienia od umowy
    Plik PDF polityka Cookies
    Dodatkowe informacje
    Oryginalne ikony Świętych
    repliki broni denix
    Oferta polskich szabel
    Metaloplastyka, figurki na prezent
    Klamki z mosiądzu do drzwi
    Laski inwalidzkie do chodzenia
    Odznaki kolekcjonerskie
    Zegary adler - Informacje
    Obserwuj nasze Social media
    Facebook - Daj lajka
    Instagram - Polub nas
    Pinterest - Przypnij pina
    Firma Ruschke
    Referencje

    w naszym sklepie zapłacisz szybko za zakupy poprzez

    payu

    Newsletter


    Chcesz otrzymywać informacje o nowościach w naszym sklepie??
    Wpisz adres email!